Entre flors de taüt i arbres florits he passat Sant Josep.
Acabe d’escoltar el darrer tro de la mascletà i al cap de poc entren per la porta del bar dues persones. El Ti Carlos “el coeter” i el Ti Ovidio “el de la Milagrín del Poble Baix”. Jo ja tinc en les mans dos gotets i una botella “Albo”. El pitxer en l’aigua fresca ja feia una estoneta que el tenia damunt del mostrador. Pep, un parell curtetes i ens anem. Què voleu de picar?. Si la meua germana ha fet sang, posa-mos quatre trossets que li ix boníssima. I un poc de pa per mullar. No tinc a ningú en el bar i la conversa amb els homes és amena i distreta. Em parlen dels coets amollats. Dels coloms que tenen que pintar les plomes i amollar després de dinar. Després tenen que anar a l’horta de la font perquè una de les barraques (canyes) de tomaqueres la tenen que reforçar. Jo sóc tot orelles , crec que per això tinc 2 pàmpols ben grans. Per cert, no ho dit, la botella és absenta.
Bon records!! Clar que sí!. D.E.P. Ovidio.

Eixe record passat (enyorança) em porta a un present contat i viscut pel meu fill on es demostra que la fama o el triomf personal, en aquest cas esportiu, no té perquè canviar a les persones i deïficar-les (supèrbia i cregudes). En casa hem viscut de prop els esports minoritaris i per les condicions esportives del meu fill (porter àgil amb reflexos i intuïció) alguns d’eixos esports els miraven en la televisió i això va fer que conegués a la persona que estava dinant al restaurant. Aquesta setmana al restaurant Venta del Collao ha anat a dinar Didier Dinart. Un home de dos metres i més de cent quilograms de pes, el coneixen com “la roca”. Una persona amable i simpàtica. Fa sis anys que està retirat de l’esport com a jugador. Jugava de pivot. Ara viu a Ciudad Real i en Espanya no es molt conegut. ? . Sí, eixa pregunta se la fareu quasi tots i totes. Qui és eixe? Mireu, sols per damunt quina currícula esportiva que té. Ha jugat en 5 equips (Dijon, Montpellier, Ciudad Real, At.Madrid, PSG) on ha guanyat 5 lligues franceses, 5 espanyoles, 4 lligues de campions, 9 copes. Amb la selecció del seu país (es francés) ha aconseguit (sols indique els ors) 3 campionats del món , 2 campionats europeus, 2 jocs olímpics. Actualment és el seleccionador francés (or) : 1 campionat del món.
Vos dic l’esport?
Handbol (balonmano).  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog