estic descafeïnat

Sí, com l'oratge que fa : hi ha reunió a Castelló per intentar unir-se els clubs, jugadors del raspall...no vaig... la veritat que m'abellia; però.... hi ha un descontrol i desgavell en el calendari per culpa de la pluja....ni informe ni em preocupe ; partides ajornades, senyals sense posar,...,'abelleix un bon café , millor un capucino,... ;però no hi ha...juguen els meus fills... no he cridat, no se l'hora... ja veurem diuen els cecs....estan convocades les eleccions al club... no es presentarà ningú ? què fem del club i l'escola? ... volem i desitgem un carrer on poder jugar i entrenar ?: l'ajuntament ja ens l'ha oferit..però que fem nosaltres ?...res.... em crida el Sento el Màlia, vaig a Ontinyent a veure'l jugar: sols érem tres persones... manca organització, coordinació i publicitat ...totalhora....vaig de soterrar : el iaio del Manel ("redéu" no recorde el nom), l'home bo, el marxaor de tota la vida al Poble Dalt.... no puc jugar, hem fa mal el genoll esquerre (i tenia que ser eixe!)... no tinc il·lusió d'anar fent cosetes... passa el temps, estic esgotat....volen les factures per a justificar....no tenim prou...no m'abelleix buscar més... mentre escric s'ha gelat el cafè... fins això m'ix mal...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog